مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-15اقتصادي

اجمالی|42 درصد جمعیت استان مرکزی تحت پوشش بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی با بیان اینکه بیش از 610 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند گفت: این تعداد بیمه شده 42 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمدرضا جیریایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیاده سازی فرآیند پوشش اجباری بیمه سلامت یکی از برنامه های سازمان بیمه سلامت بر اساس آیین نامه اجرایی بند الف ماده 70 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه است که اجرایی شده و بر اساس این تصویب نامه همه آحاد جامعه می بایست پوشش بیمه ای داشته باشند.

وی افزود: 610 هزار نفر در استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند که این تعداد بیمه شده 42 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند که عمده ترین جمعیت در صندوق روستاییان و عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی با اشاره به اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیکی بیان کرد: نسخه نویسی الکترونیکی به عنوان یک پروژه بزرگ در سراسر کشور و به تبع آن در استان در حال اجرا است و هدف آن کاهش تردد مردم، تسهیل در دسترسی به خدمات، کاهش تبادلات فیزیکی اسناد، شفاف سازی اطلاعات بیمه شده و کمک در مباحث مالی است.

جیریایی از اجرای نسخه نویسی تمام الکترونیکی به عنوان یکی از اهداف سازمان بیمه سلامت در سال جاری خبر داد و گفت: نسخه نویسی الکترونیک از سال 97 در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|42 درصد جمعیت استان مرکزی تحت پوشش بیمه سلامت

اجمالی|42 درصد جمعیت استان مرکزی تحت پوشش بیمه سلامت